اجرای بالابر ویلچر لاکچری در یکی از مکان های عمومی تهران، نمونه کاری ساده و شیک از شرکت بالابر ابتکار صنعت نوین

بالابر ویلچر، که در نزدیکی ورودی اصلی در طول ساخت در ماه گذشته نصب شد، دسترسی قابل ‌ملاحظه به صندلی چرخدار را برای مراقبین و فرد معلول فراهم می‌کند.
یک تیم برای یک هدف متحد شد
تیم نصب بالابر باهدفی جاه طلبانه تصمیم به بازسازی خانه مخروبه ای در ولنجک، به‌منظور استفاده توسط مراقبین جوان گرفتند. این پروژه افراد متخصص و داوطلبان از سراسر کشور را برای کمک به تبدیل آن خانه به محیطی امن و راحت برای مراقبان و کارکنان گردهم آورد.

دستیابی به هدف یکی از چالش‌های متعدد در این پروژه بود. بسیاری از اعضای خانواده مراقبین دارای معلولیت هستند و یک عضو از کارمندان مرکز از صندلی چرخدار استفاده می‌کند. آنها نیاز به دسترسی آسان به خانه داشتند، که در خارج از درب جلو یک قسمت برجسته داشت.

به دلیل طول موردنیاز برای شیب توصیه‌شده، رمپ (شیبراهه) یک راه حل مناسب نبود. یک بالابر ویلچر مانند ملودی ۱ بالابر Terryیک راه حل هوشمندانه و زیبایی‌شناختی برای آن ساختمان قدیمی است.

غلبه بر چالش‌ها
آخرین پروژه بالابر ما، زمانی که یک بالابر برای جابه جایی میان طبقه برای یک خانواده با یک پسر معلول نصب شد، انجام گرفت. پس از یادگیری در مورد بازسازی خانه، ما تصمیم گرفتیم که یک بالابر ویلچر را به خیریه اهدا کنیم.