نصب بالابر خانگی کابین شیشه ای

اجرای بالابر خانگی کابین شیشه ای در استان قزوین

امروزه بالابر خانگی شیشه ای به عنوان یکی از پارامترهای زیباشناختی ساختمان ها نیز شناخته شده است. متخصصان طراحی و معماری به این طرح ازبالابرها، پاناراما نیز می گویند و باور دارند که می توانند با طراحی شیک ترین این تجهیزات، بهترین معماری را در ساختمان مورد نظر خود به ارمغان آورند. برای طراحی بالابرهای شیشه ای هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما نیز می توانید شیک ترین و کارآمدترین آن را در ساختمان خود پیاده نمایید.
بالابرخانگی شیشه ای بالابرهایی هستند که یک یا چند طرف کابین آن شیشه است. این نوع بالابرها معمولا در یک سازه شیشه ای مخصوص خود نصب می شوند که به مسافر اجازه نمای بیرونی را می دهد. روشی جدید و هیجان انگیز برای مسافران یک مجتمع تجاری یا مسکونی است.بالابرهای شیشه ای از پانل های شیشه شفاف یا دودی موجود است و فریم های اطراف آنها معمولا از جنس استنلس استیل می باشد.

مزیت های بالابر خانگی شیشه ای

  • ایمنی و دوام بالا
  • قابلیت سیستم فرود اضطراری
  • قابلیت نصب در فضای کم و محدود
  • عدم نیاز به برق سه فاز
  • پیش ساخته با اتصال مهره
  • نگهداری آسان
  • حرکت یکنواخت و کم صدا بودن دستگاه
  • زیبایی
  • امکان جابه جایی به نقطه دیگر
  • دارای گارانتی خدمات پس از فروش
  • حمل و نقل ، نصب و راه اندازی توسط متخصصان شرکت ابتکار صنعت

تصویر گرفته شده از نمای داخلی بالابر هیدرولیک اجرا شده در پروژه استان قزوین

تصویری از نمای داخلی بالابر

تصویر گرفته شده از متخصصان بالابر ابتکار صنعت درحال نصب و اجرای بالابر خانگی

درحال نصب بالابر

درب های بالابرهای خانگی شیشه ای

درب بالابر شیشه ای معمولاً از جنس شیشه بوده و می‌تواند تک درب، دو درب و حتی بیشتر باشد. درب بالابر شیشه ای عملکردی همانند درب‌های اتوماتیک را دارا است و از عرض ۷۰ سانتی‌متر شروع می‌شود.


جنش شیشه بالابر خانگی از چیست ؟

سئوالی که ذهن مشتری را در ابتدای خرید بالابر خانگی شیشه مشغول می کند این است که جنس شیشه بالابر ازچیست ؟جنس بالابر های خانگی شیشه ای شرکت ابتکار صنعت از لمینیت است که در برابر ضربه و تحمل فشار از قدرت بالایی برخوردار بوده و در هنگام وقوع زلزله و حوادث طبیعی و غیرطبیعی ، شیشه آسیب جانی وارد نمی‌نماید؛ زیرا در ساختار شیشه لمینیت از نوعی تلق یا همان لایه PVB استفاده‌ شده که در هنگام شکست شیشه مانع از ریزش و پاشیدن آن می‌شود. اگر شیشه ماشین شکسته را دیده باشید متوجه عملکرد این شیشه خواهید شد. بنابراین در صورتی‌ که قصد سنجش امنیت شیشه برای بالابر را دارید با اطمینان از امنیت جانی خرید خود را از شرکت ما به انجام برسانید.


همچنین درصورتی‌که از شیشه لمینیت شرکت ابتکار صنعت با آرم استاندارد، در ساخت شیشه بالابر خود استفاده نمودید بهتر است بدانید که شیشه های لمینیت ما بدون تغییر رنگ در گذر زمان بوده و بالاترین درجه کیفیت و شفافیت را دارا هستند. این شیشه ها قابل شستشو شو بوده و از مقاومت بالایی در برابر سرما، گرما، ضربه و حرارت برخوردارند.

انواع بالابرخانگی شیشه ای

به دلیل تنوع در طرح شیشه بالابر های خانگی شیشه ای را می توان در مدل های مختلف پیاده سازی کرد.
به همین دلیل کابین بالابرها در طرح های مختلفی مانند طرح گرد یا خم ، مستطیلی و حتی ذوزنقه قابل طراحی و اجرا هستند.


ابعاد بالابر خانگی شیشه ای

ابعاد بالابر شیشه ای بسیار متفاوت بوده با توجه به اینکه از چه نوع بالابر شیشه ای استفاده می‌نمایید می‌تواند متغیر باشد.
قیمت بالابرخانگی شیشه ای
هزینه وسیله ها و اجزاء بالابر های خانگی نسبت به دیگر مدل های بالابر تا حدودی بیشتر می باشد و ضخامت شیشه ، تعداد لایه های شیشه ، قدرت موتور ، ارتفاع محل نصب و موارد دیگری از این دست در تعیین قیمت بالابر شیشه ای بسیار موثر می باشند .


نصب بالابر خانگی شیشه ای

برای نصب بالابر و اندازه گیری دقیق محل نصب با کارشناسان ما تماس بگیرید و بعد از عقد قرار داد فروش کار ساخت ان را شروع می کنند .جهت دریافت مشاوره قبل از خرید و یا سفارش بالابرهای خانگی متحرک می توانید با شماره های درج شده سایت تماس بگیرید و از مشاوره با کارشناسان ما بهره ببرید.