Open/Close Menu بالابر هیدرولیک ، بالابر خانگی
نیاز به مشاوره و کارشناسی دارید ؟ همین حالا پیام دهید »
ارتباط مستقیم با تلفن همراه : 09129304454

ساخت و نصب بالابر خانگی و آسانسورهای مسکونی در سراسر کشور

منزل شما درحقیقت مأمن و پناهگاه شماست و محلی است که شما درآن احساس راحتی و امنیت می‌کنید، و شاید خاطرات باارزشتان را در آن‌جا نگه‌دارید. بنابراین چرا باید ازآنجا نقل مکان کنید زمانی که پله‌ها برایتان مشکل‌ساز می‌شوند. بالابرهای خانگی و سیستم‌های آسانسور برای افراد ناتوان و سالمندان راه‌حلی آسان و مربوط به دوران معاصر است برای این‌که بتوانید در منزلتان به‌طور مستقل زندگی کنید. بالابر خانگی ایده‌آل خود را بیابید، ببینید آیا بالابری است که یک یا دو شخص در آن جای می‌گیرد یا مدلی می‌باشد که با صندلی چرخ‌دار سازگار است. تمام بالابرهای مناسب صندلی چرخ‌دار و آسانسورهای مسکونی می‌تواند به‌صورت شخصی درآیند تا با سبک منزل شما سازگار باشند. محصولات تولیدی با رعایت استاندارد بالا، بهترین کیفیت و امنیت را برای شما به‌ارمغان می‌آورند.

بالابر خانگی با کابین

بالابرهای خانگی از طبقه هم‌کف

بالابرهای طبقه‌ هم‌کف به‌درستی زندگی شما را ارتقا می‌دهند و به شما اجازه می‌دهند تا مجددا استقلال خود را در محل زندگیتان بدست آورید. طراحی آن‌ها برمبنای فراهم کردن حداکثر آسایش و امنیت افراد، حرکت نرم و آرام بالابرها، دسترسی ایمن و قابل‌اعتمادی را به طبقات بالا و پایین فراهم می‌کند. آسانسورها به‌سرعت و با کمتریت اختلال نصب می‌شوند و نیاز به نقل مکان کردن به خانه‌های ییلاقی یا تحمل سازگاری با خانه‌های گران قیمت را  مرتفع می‌سازند.

بالابرهای خانگی شرکت ابتکار صنعت با بالاترین سطح استاندارد تولید شده‌اند، ودر برابر دود و آتش، ایمنی بالایی ایجاد می‌کنند. استاندارد BS5900، در آوریل ۲۰۰۸ توسط محمد چناری (ebtekar sanat) برای بالابرهای طبقاتی و خانگی معرفی شده‌است. این استاندارد بسته به نوع محصول، به‌طور کامل یا در صورت لزوم تولید می‌شود.

ساخت بالابر خانگی در کلیه نقاط کشور

بالابرهای خانگی ابتکار صنعت

با استفاده از بالابر خانگی ابتکار صنعت در خانه خودبا آرامش زندگی کنید. بالابرهای خانگی شرکت ابتکار صنعت ، مناسب برای نصب در کنار پلکان خانه خود یا به عنوان بالابر از طبقه هم‌کف، راه‌حلی انعطاف‌پذیر برای خانه شما ارائه می‌دهند. این بالابرها با کیفیت استاندارد بالا تولید می‌شوند و از تکنولوژی به‌ثبت رسیده استفاده می‌کنند. کاربران ناتوان و  ویلچیرنشین از هردو مدل با اندازه‌های متفاوت می‌توانند استفاده کنند. گزینه‌های سفارشی به شما اجازه می‌دهند که به میل خود بالابرتان را اختصاصی کنید.

اجرای بالابر خانگی با کابین در محیط حیاط

بالابرهای اختصاصی خانه

زمانی که شما به‌دنبال راه‌حلی منحصربه‌فرد برای منزلتان هستید و الزامات خاصی برای آسانسور منزلتان دارید، آسانسورهای خانگی اختصاصی ما آن‌چه را شما نیاز دارید فراهم می‌کنند. آن‌ها آسانسورهایی در نهایت راحتی ، زیبایی‌شناسی و سهولت استفاده به شما پیشنهاد می‌نمایند. آسانسورهای مسکونی لوکس ما که از جهات متعددی مناسب هستند، می‌توانند کیفیت و جذابیت منزل شما را ارتقا دهند و همچنین به شما اجازه می‌دهند راحت‌تر از پله‌ها بالا بروید یا به صندلی چرخدار به‌آسانی دسترسی پیدا کنید. در منزلتان بیانیه‌ای درست‌کنید با رنگ‌های مختلف خیره‌کننده و گزینه‌هایی که در دسترس هستند را تمام کنید. هر سبکی که انتخاب می‌کنید، این آسانسورهای خانگی مطمئنا نقطه مرکزی جذاب و تماشایی منزل شما هستند.

 

طراحی و پیاده سازی توسط شرکت آسیا سرمایه 2017 ©
 
تمامی حقوق محفوظ است ، کپی برداری از محتوای سایت غیر مجاز می باشد .