Open/Close Menu بالابر هیدرولیک ، بالابر خانگی
نیاز به مشاوره و کارشناسی دارید ؟ همین حالا پیام دهید »
ارتباط مستقیم با تلفن همراه : 09129304454

بالابر برای انتقال افراد از طبقه همکف یا زیرزمین به طبقه بالا استفاده می شود. نسبت به بالا رفتن از پله راحت و در زمان صرفه جویی می کند، بنابراین در خانه های شخصی محبوبیت بیشتری پیدا می کند. پس قیمت بالابر برای سه طبقه چقدر است؟ بذار برات توضیح بدم.

قبل از هر چیز باید بدانیم که بالابر دو مدل اصلی است، بالابر هیدرولیک وبالابر کششی وجود دارد. مشخصات و تفاوت قیمت بسیار زیاد است، اما هر دو محصول سفارشی هستند و برای افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت بالابر هیدرولیک

بالابر هیدرولیک یک محصول سفارشی با توجه به اندازه ساختمان شما است. عمدتا از قسمت کابین، قسمت سیلندر و قسمت ریل T تشکیل شده است. کوچکترین اندازه مورد نیاز ما ۱۰۰۰x700mm است. و بزرگترین اندازه ۱۵۰۰x1500mm است. اگر اندازه بسیار بزرگتری دارید، می توانیم ریل راهنمای کمکی اضافی برای ساخت بالابر هیدرولیکی بزرگتر اضافه کنیم. معمولاً اندازه کابین استاندارد ۱۲۰۰x1000mm است و برای نصب به فضایی حدود ۱۴۰۰x1450mm نیاز دارد. متخصصان ما نصب بالابر را برعهده دارند، بنابراین اصلاً نیازی نیست نگران نحوه نصب بالابر هیدرولیک خود باشید.

Hydraulic lift

این مدل دارای قیمت ارزان تر و مراحل نصب آسان است، اما سرعت آن کمی کمتر از بالابر کششی است، سرعت آن ۰٫۳ متر بر ثانیه است. این مدل برای محیط نصب خیلی نیاز ندارد، نیازی به ماشین‌خانه یا گودال ندارد، فقط به ارتفاع بالای سر حداقل ۱٫۸ متر نیاز دارد و بهترین آن ۲٫۶ متر است. بالابر هیدرولیک ما را می توان در داخل، خارج از منزل، نزدیک به دیوار یا وسط پله ها نصب کرد. ما می توانیم آن را با توجه به اندازه فضایی که در اختیار دارید سفارشی کنیم و همچنین می توانیم یک شفت بالابر شیشه ای برای محافظت از بالابر و افراد به خوبی تهیه کنیم. شفت شیشه ای ما از آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا و شیشه سکوریت ساخته شده است. کابین می تواند از فولاد ضد زنگ یا شیشه سکوریت ساخته شود، ما طرح های مختلفی برای کابین داریم و تمام طرح های استاندارد رایگان هستند، شما طرح مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. روی درب کابین پرده نوری وجود دارد، اگر هنگام حرکت بالابر قسمتی از بدن شما خارج از کابین باشد، بالابر بلافاصله برای محافظت از شما متوقف می شود. ساختار اصلی از فولادهای گالوانیزه گرم ساخته شده است که دوام بیشتری نسبت به فولادهای معمولی دارد و به راحتی زنگ نمی زند.

درب فرود استاندارد درب چرخشی دستی است، در حین حرکت بالابر نمی تواند باز شود، یا اگر درب به خوبی بسته نشود، بالابر نمی تواند حرکت کند. ما همچنین گزینه های دیگری از درب فرود داریم، مانند درب اتوماتیک چرخشی، درب اتوماتیک بازشو وسط و درب اتوماتیک کشویی. اما البته قیمت متفاوت است.

قیمت بالابر کششی

بالابر کششی نیز یک محصول سفارشی است، بزرگترین تفاوت با بالابر هیدرولیک این است که مدل کششی به ارتفاع بالای سر بیشتر برای موتور کششی و یک گودال برای بافر نیاز دارد. بالابر کششی عمدتاً از موتور کششی، کابین کنترل، سیستم درب، قسمت کابین و وزن پیشخوان تشکیل شده است. کوچکترین بالابر کششی ۱۲۰۰x1200mm است. و بزرگترین اندازه ۱۶۵۰x1570mm است. این استاندارد برای بالابر خانگی شخصی است، اگر می خواهید بالابر بزرگتر یا کاربری تجاری داشته باشید، لطفا با ما تماس بگیرید تا در مورد جزئیات صحبت کنیم.

Traction lift

بالابر کششی باید به یک شفت به عنوان تکیه گاه نیاز داشته باشد. اگر شفت خود را دارید، می‌توانیم بالابر کششی خود را متناسب با اندازه شفت شما سفارشی کنیم. اگر شفت ندارید و می خواهید به ما سفارش دهید، هزینه شفت فولادی حدود ۱۵۰ تا ۲۳۰ دلار در هر متر و هزینه شفت آلیاژ آلومینیوم ۳۰۰ تا ۳۸۰ دلار در هر متر است.

درب فرود استاندارد درب اتوماتیک بازشو وسط یا درب اتوماتیک بازکن جانبی است. اگر بخواهید یا اندازه فضای نصب خیلی کوچک است، می‌توانیم درب را به صورت دستی باز کنیم. سرعت بالابر کششی ۰٫۴ متر بر ثانیه است، کمی سریعتر از بالابر هیدرولیک است. و به دلیل این سرعت، بالابر کششی به عنوان یک وسیله ایمنی به یک بافر در گود نیاز دارد.

قیمت بالابر برای سه طبقه

به عنوان یک تولید کننده بالابر حرفه ای، ما شرکت ابتکار صنعت همیشه تمام تلاش خود را می کنیم تا نیازهای مختلف مشتریان را برآورده کنیم. شما بهترین طرح را برای یک ساختمان ۳ طبقه از ما پیدا خواهید کرد، خواه خانه شخصی باشد یا یک ساختمان پیشنهادی تجاری. همچنین، سفارشی سازی ولتاژ برق قابل قبول است، مهم نیست که ۱۱۰ ولت، ۲۲۰ ولت، ۳۸۰ ولت، ۴۱۵ ولت یا هر چیز دیگری در کشور شما باشد، ما بالابر هیدرولیک خود را با هر هزینه اضافی با منبع برق محلی شما سازگار می کنیم. زمان تولید حدود ۲۵ روز است، در صورت نیاز سریع، می توانیم تولید را برای شما تسریع کنیم. با جعبه بسته بندی استاندارد بین المللی و غشای ضد آب، قطعات بالابر به خوبی محافظت می شود.

یک نظر بنویسید

*

ایمیل شما منتشر نمی شود .

طراحی و پیاده سازی توسط شرکت آسیا سرمایه 2017 ©
 
تمامی حقوق محفوظ است ، کپی برداری از محتوای سایت غیر مجاز می باشد .