Open/Close Menu بالابر هیدرولیک ، بالابر خانگی
نیاز به مشاوره و کارشناسی دارید ؟ همین حالا پیام دهید »
ارتباط مستقیم با تلفن همراه : 09129304454

بالابر ساختمانی دست دوم

اگر به دنبال هزینه های پایین در ساخت ساختمان هستید، بالابر ساختمانی دست دوم را پیشنهاد می کنیم. اما در استفاده از این نوع بالابرها باید به نکات مهمی توجه کرد که غافل شدن از آن ها می تواند خطرات و مضرات زیادی به همراه داشته باشد. شرکت ابتکار صنعت با نصب بهترین و با کیفیت ترین بالابرهای ساختمانی دست دوم در کنار شماست تا مشاوره های لازم را برای شما انجام دهد و با خیال راحت این نوع بالابرها را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

نحوه نصب بالابر ساختمانی دست دوم

نصب بالابر ساختمانی دست دوم از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که سهل انگاری در آن منجر به حوادث خطرناک و خسارت به مال و جان مردم می شود. برای همین باید از نصاب حرفهای برای این کار کمک بگیرید. گروه صنعت ابتکار هنگام نصب از ایمنی دستگاه مطمئن می شود و تمام تجهیزات بالابر به بالای پشت بام انتقال داده می شود. در نصب از ریل، دو پایه بزرگ و دو پایه کوچک و انواع اتصالات از جمله پیچ استفاده می شود. نصاب باید از آگاهی لازم در این زمینه برخوردار باشد.

طریق سفارش بالابر ساختمانی دست دوم

برای سفارش بالابر ساختمانی دست دوم کافیست با مشاورین بالابر ابتکار صنعت تماس بگیرید تا مشاوره های لازم در این زمینه انجام گیرد.

مزیت های بالابر ساختمانی دست دوم  

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که آیا خریدن بالابر دست دوم می تواند به صلاح شما باشد یا نه؟ در اینجا به مزیت های خرید این نوع بالابر اشاره می کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. خوب اولین مزیتی که این کار دارد این است که بسیار کم هزینه است و زیبایی و تمیزی بالابر ممکن است اهمیتی نداشته باشد و فقط مهم کارکرد آن است. پس در اینجا استفاده از بالابرهای دست دوم بجا و مقرون به صرفه است و اگر بالابر ایمنی را انتخاب کنید، لزومی به خریدن بالابر نو ندارید.

معایب بالابر ساختمانی دست دوم

هر کالای دست دوم معایب خودش را دارد و کالای دست دوم بدین معنااست، که شما نمی دانید قبلا از این کالا چطور استفاده شده است. پس بهتر است قبل از خرید بالابر دست دوم از نحوه استفاده از آن قبل از خرید خود آگاه شوید و توصیه می شود مدلی انتخاب کنید که قبلا کمتر استفاده شده باشد. یکی از معایب این نوع بالابرها این است که موتور بالابر ممکن است تحت فشار بارهای سنگین قرار گرفته باشد و بعد از خرید با خرابی های مکرر بالابر روبرو شوید. شاید با خودتان بگویید موتور را تعویض میکنم اما بد نیست بدانید هزینه تعویض موتور هم بالاست.

یکی دیگر از معایب بالابر ساختمانی دست دوم این است که ممکن است دارای ایمنی پایینی باشد. برای همین باید از سالم بودن سیم بکسل بالابر و قرقره  گیربکس اطمینان حاصل کنید.

در هنگام خرید بالابر ساختمانی دست دوم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

امنیت و کیفیت بالابر از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین در هنگام خرید باید از امنیت و کیفیت بالابر کاملا مطمئن شوید. همچنین میزان دور موتور نیز باید مورد توجه واقع شود. اگر دور موتور زیاد باشد، سرعت بالابر زیاد می شود و خطر سقوط به وجود می آید.

نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است سیم بکسل بالابر باید ۲۰ متر باشد که استاندارد است. همچنین، الکتروموتور بالابر باید دارای کیفیت خوبی باشد. معمولا الکتروموتورهای ایرانی دارای خطر داغ شدن هستند و احتمال سوختگی خازن وجود دارد. برای همین سعی کنید از نصب این نوع الکتروموتورها جلوگیری کنید. الکتروموتور خازن روغنی یک الکتروموتور ایده آل محسوب می شود.

و نکته آخر اینکه نصب بالابر حتما توسط نیروی متخصص انجام شود. حتما از محلی خریداری کنید که دارای نمایندگیهای معتبر می باشند تا این نمایندگی ها تمامی نکات لازم را در اختیار شما بگذارند.

امنیت بالابر ساختمانی دست دوم چقدر است؟

امنیت بالابر ساختمانی دست دوم به نحوه نصب آن، سالم بودن موتور آن و همچنین استفاده از تجهیزات کاملا ایمن است که همه این ها باعث می شود بالابر سقوط نکند.

قیمت بالابر ساختمانی دست دوم در ابتکار صنعت

قیمت بالابر ساختمانی دست دوم بستگی به نوع آن دارد و قیمت همه بالابرهای دست دوم یکسان نمی باشند. قیمت آن بستگی به برند، ابعاد و جنس آن و همچنین ظرفیت بالابر ساختمانی بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها با مشاوران ما در اسرع وقت تماس بگیرید.

طراحی و پیاده سازی توسط شرکت آسیا سرمایه 2017 ©
 
تمامی حقوق محفوظ است ، کپی برداری از محتوای سایت غیر مجاز می باشد .