Open/Close Menu بالابر هیدرولیک ، بالابر خانگی
نیاز به مشاوره و کارشناسی دارید ؟ همین حالا پیام دهید »
ارتباط مستقیم با تلفن همراه : 09129304454

نکات مهم هنگام خرید و نصب بالابر

امروزه بالابر از لوازم اصلی و مهم در  هر ساختمان به شمار می رود. با نصب صحیح و درست آن دسترسی به نقاط مختلف ساختمان  برای شما به راحتی صورت می پذیرد.. در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مهم در  هنگام خرید و نصب بالابر  آشنا کنیم:

صرفه جویی در فضا با بالابر

  • ظرفیت و حجم

قبل از انتخاب فرم و نوع بالابر ، با توجه به نحوه عملکرد، میزان استفاده از آن  و محل نصب آن، بُعد و ظرفیت آن را مشخص کنید. برای این کار لازم است ابتدا اندازه ساختمان خود را به طور دقیق محاسبه کنید و مطابق با آن، ظرفیت بالابر را محاسبه کنید.

  • محل و مکان نصب بالابر

پس از محاسبه اندازه و ابعاد بالابر محل نصب آن باید به طور دقیق مشخص شود. انتخاب محل و مکان مناسب به شما کمک می کند تا تصمیم گیری بهتری در انتخاب و نصب  در محل مورد نظر خود داشته باشید.

بالابر

  • ایمنی و امنیت

چند عامل در تضمین ایمنی و امنیت بالابر خانگی نقش اساسی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از :

– انتخاب با ظرفیت بعد و وزن مناسب
–  نصب سیستم هشدار دهنده
– محاسبه ارتفاع مناسب برای نصب و راه اندازی بالابر

  • نصب و طراحی صحیح

نصب بالابر نقش مهمی در تضمین ایمنی و امنیت آن دارد. دقت کنید که هنگام نصب  هم به جنبه های ایمنی و زیبایی شناسی آن توجه کنید. اگر قصد نصب در دفتر یا منزل جدید دارید، طرح و نوع آن را متناسب با دکوراسیون محل خود انتخاب کنید.  دقت داشته باشید که هرچه طراحی بالابر پیچیده تر باشد، نگهداری از آن نیز پیچیده تر خواهشد شد.

بالابر آشپزخانه

  • طراحی راش ناهار و صبحانه

اگر در طبقه همکف ساختمان شما ، کافه یا ناهار خوری طراحی شده است، رفت و آمد بسیار سبب شلوغی طبقات شما می شود، برای جلوگیری از این مشکل می توانید یک بالابر  نصب کنید. امروزه در رستوران ها و کافه های بزرگ برای جابه جایی و حمل و نقل اشیاء و افراد از بالابر ساختمانی استفاده می شود.

  • تسهیل در استفاده

افرادی که تجربه استفاده از آسانسور را دارند، هنگام نصب بالابر خانگی متوجه تفاوت های اساسی میان آسانسور و بالابر خانگی خواهند شد.  استفاده از  این روش برخلاف آسانسور بسیار راحت تر و به صرفه تر است. با نصب یک کابین و فشردن یک دکمه به راحتی می توانید از طبقه ای به طبقه دیگر جابه جا شوید.

  • استفاده بهینه از مکان و فضا

تکنولوژی به کار رفته در بالابر خانگی به گونه ای است که تأثیر بسزایی در حفظ فضای ساختمان یا منزل شما دارد. اگر فضای داخل ساختمان یا منزل شما بسیار کم یا کوچک است، با استفاده از سیستم بالابرهایی که شرکت ابتکار صنعت نوین تولید می کند، می توانید در فضای ساختمان و منزل خود صرفه جویی کنید.

منبع: https://olympiclifts.co.uk/5-things-to-consider-when-installing-a-lift-in-your-office-building/

برچسب‌ها:

طراحی و پیاده سازی توسط شرکت آسیا سرمایه 2017 ©
 
تمامی حقوق محفوظ است ، کپی برداری از محتوای سایت غیر مجاز می باشد .