Open/Close Menu بالابر هیدرولیک ، بالابر خانگی
نیاز به مشاوره و کارشناسی دارید ؟ همین حالا پیام دهید »
ارتباط مستقیم با تلفن همراه : 09129304454

مزایای استفاده از بالابر هیدرولیک چیست؟

بیشتر مردم پاسخ این سوال را نمی دانند ، به همین دلیل است که تیم تحقیقات بالابر ابتکار صنعت مهمترین استدلال هارا جمع آوری کرده تا در تصمیم گیری شما عزیزان کمکی کرده باشد .

عملکرد آرام و بدون سر و صدا : منبع صدای را می توان دورتر از کابین بالابر قرار داد ( به عنوان مثال در کف زیر زمین ) تا سر و صدای دستگاه را به حداقل ممکن برسانیم .

طراحی بالابر با هر فضا : تنوع بسیار زیادی از طراحی برای معماران و طراحان وجود دارد که با توجه به نیاز شما می توانند در خانه شما پیاده کنند . بدون محدودیت در درب ها و یا شکل کابینت ، یعنی حتی می توانید بدون گذاشتن درب از آن استفاده کنید؛ این مورد اکثر موارد در انبار ها استفاده می شود همینطور قابلیت انعطاف پذیری بالابر هیدرولیک با هر مکانی باعث افزایش جذابیت آن در میان مردم شده است .

ایمنی بالابر هیدرولیک : روش های تخلیه اظطراری بسیار ساده و کاملا مطابق استاندارد های روز هستند به علاوه اینکه تمامی بالابر های شرکت ابتکار صنعت نوین دارای بیمه هستند و نگرانی شما را از بابت خسارات احتمالی نزدیک به صفر رسانده است .

این دستگاه ها قابلیت استفاده در مناطق زلزله خیز را نیز دارد البته در این مناطق مطابق شرایط ساخت و نصب می شوند. ایمنی در هنگام کار و تعمیر ، از آنجا که هیچ وزنه ای در حال حرکت وجود ندارد باعث افزایش امنیت آن شده است .

تعمیر و نگهداری به همراه خدمات پس از فروش آن بسیار سریع انجام می شود همچنین قیمت خدمات آن نیز مناسب برای همه اقشار است .
قطعات جایگزین به ندرت مورد نیاز است

درایو آسان قابل دسترسی است

نصب و راه اندازی ساده

مونتاژ ساده و اقتصادی

آسانسورهای هیدرولیک به ویژه برای پروژه هایی که در آن تأسیسات تکمیلی درگیر هستند مناسب است

هزینه نصب بالابر هیدرولیکی

برای ساختمان های تا پنج طبقه، هزینه بهره برداری آسانسورهای هیدرولیکی تقریبا بی نظیر است

هیچ اتفاقی بر روی قطب و طناب نمی افتد

طراحی و پیاده سازی توسط شرکت آسیا سرمایه 2017 ©
 
تمامی حقوق محفوظ است ، کپی برداری از محتوای سایت غیر مجاز می باشد .